Tandemový přívěs jednoosy: celková hmotnost 5,5t-9t
Možná provedení: sklápěč S1,S2,S3, valník, valník s plachtou, nosič výměnných nástaveb, skříňový, podvozek k dostavbě
Využití:
Tandemové přívěsy BGH (s horním závěsem) a BGL (se spodním závěsem) jsou určeny k převozu rovnoměrně rozloženého nákladu, pro jízdu po zpevněných i nezpevněných komunikacích. Tyto přívěsy jsou určeny za vozidla s možností svislého zatížení závěsu a příček závěsů a pro tento typ přívěsů a jsou vybavena předepsanou výbavou.
Základní provedení podvozku:
nosný rám s podlahovým roštem a obvodovým kurtovacím profilem+pět párů kotevních úchytů, 2ks opěrných výsuvných noh v zadní části s mechanickým jištěním, v přední části opěrná noha na ojeti,
náprava BPW-ECO 9010, brzdové obložení 300x200, pneumatické pérování, samostavitelné páky brzd • dvouhadicový brzdový systém Wabco, ABS Wabco, ruční brzda pneumatická,
el. instalace 24 V 2 x 7 pól. koncovka (nebo 1x 15pólů),
dvoumontáž pneu 235/75R x 17,5 s 1ks rezervy,
(u provedení BGL5,5 jednomontáž pneu 235/75R x 17,5)
výkovek oje výměnný průměr oka 50 (40) mm, profil oje pevný, plastové blatníky včetně lapačů nečistot, podjezdové hliníkové zábrany boční a zadní, skříňka na nářadí 120l,
Povrchová úprava pískováním, nástřik dvou složkovými barvami, barevné provedení dle dohody.
pro autoškoly
Parametry podvozku BGL9 s valníkovou nástavbou bez bočnic a plachty:
nejvyšší technicky přípustná hmotnost |
9 000 kg |
provozní hmotnost |
~2 100 kg |
průměr tažného oka |
50/40 mm |
ložná výška |
900 mm |
ložná délka (maximální) |
8 200 mm |
Příplatková výbava:
úprava ADR |
ventil zvedání/spouštění ložnéí plochy |
ELM, ECAS |
další doplňky a modifikace dle přání zákazníka |
Fotogalerie: